"כי אתה עמדי": רבני אוקראינה בחוברת לחיזוק האמונה

שלמה ריזל No Comments on "כי אתה עמדי": רבני אוקראינה בחוברת לחיזוק האמונה

פדרציית הקהילות היהודיות באוקראינה בראשות הרב מאיר סטמבלר וארגון "כולל תורה" בראשות השליח הרב משה וובר הוציאו חוברת חיזוק מיוחדת לרגל המצב באוקראינה | החוברת הודפסה בעשרות אלפי עותקים והופצה לרבבות יהודים ברחבי אוקראינה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רבני הערים באוקראינה, שרבים מהם הם גם שלוחי חב"ד, הוציאו חוברת על אמונה וביטחון  ובה לקט משיחותיו ומכתביו של הרבי מליובאוויטש על אמונה וביטחון בה'. החוברת, בעברית ובתרגום לרוסית, הודפסה בעשרות אלפי עותקים ונשלחה גם באמצעים אלקטרוניים לרבבות יהודים נוספים בידי "פדרציית הקהילות היהודיות באוקראינה" בראשות השליח הרב מאיר סטמבלר ו"כולל תורה" בראשות השליח הרב משה ובר.

לדברי הרב, "במצב של אי וודאות יכולות להתעורר אצל האדם חששות ומחשבות שונות המפילות את רוחו וגורמות לו לדכדוך ולחוסר יכולת להתרכז במשימותיו היומיומיות. בשיחותיו ומכתביו הרבים מרומם הרבי יהודים רבים שנקלעו למצבים כגון אלו בתחומים שונים בחייהם ונוסך בהם תקווה, מעודד אותם ומעוררם להפוך את מחשבותיהם לחיוביות ולחזק את בטחונים בה' על ידי התבוננות בכך שה' הוא עצם הטוב והשגחתו מלווה את היהודי בכל צעד ושעל" כתב הרב.

הרב הוסיף וכתב: "פעמים רבות הדגיש הרבי שחיזוק הביטחון בה' הוא זה שמביא את הישועה ובהזדמנויות שונות הוסיף שכדי לעשות 'כלי' להמשכת הישועה על ידי חיזוק הבטחון בה' יש לקשר זאת עם הוספה בשלושת הדברים עליהם העומד עומד: תורה, תפילה וצדקה. אנו בטוחים שהדברים יעוררו ויחזקו את הקוראים במידת הבטחון בה' ועל ידי כך נזכה לישועה קרובה בטוב הנראה והנגלה ולביאת משיח צדקנו בקרוב ממש" דברי הרב.

אמונה וביטחון אוקראינה



0 תגובות